marți, 9 aprilie 2013

Managerul şi inginerul

 Un tip zboară cu balonul admirând peisajul rural pe care-l survolează.
 La un moment dat, își dă seama că s-a rătăcit și, observând un om dedesubt, coboară balonul să-l întrebe unde se află. 
- Nu te supăra, am nevoie de ajutorul tău. Trebuie să mă întâlnesc cu un prieten într-o jumătate de oră și nu știu unde sunt. 
- Cu plăcere: te afli la bordul unui balon, la 10m deasupra solului, coordonatele fiind 41 de grade latitudine nordică și 63 de grade longitudine estică.
 La care tipul din balon, nervos, zice:
 - Cu siguranță, ești inginer!
 - Ai dreptate, cum ți-ai dat seama?
 - Păi foarte simplu: toate datele pe care mi le-ai dat sunt corecte din punct de vedere tehnic, dar nu-mi rezolvă problema, n-am nici cea mai mică idee ce să fac cu informațiile primite și sunt în continuare la fel de rătăcit ca și înainte.
 Zice inginerul:
 - Tu cu siguranță ești manager!
 - Ai dreptate, de unde știi?
 - Păi e și mai simplu: habar n-ai unde ești și nici încotro te îndrepți; ai făcut o promisiune pe care habar n-ai cum s-o ții și, mai mult, te bazezi pe mine să-ți rezolv problema. Rezultatul e că ești tot în rahatul în care erai și înainte de a te întâlni cu mine, numai că acum ai impresia că e vina mea!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştii o glumă bună pe aceeaşi temă?