sâmbătă, 26 decembrie 2015

Imigrant în Germania

Un sirian, tocmai recunoscut ca azilant în Germania, se plimba mândru pe străzile noului său oraş, la orele prânzului. El se adresează primului întâlnit, spunându-i:
- Mulţumesc, dragă germanule, vă mulţumesc că m-aţi primit în ţara voastră minunată, că mi-aţi oferit ajutor, adăpost şi asigurare medicală.
Cel căruia i se adresase răspunde:
- Vă înşelaţi, eu sunt albanez.
Omul merge mai departe şi se adresează unei alte persoane :
- Mulţumesc, dragă germanule, vă mulţumesc că m-aţi primit în ţara voastră frumoasă, Germania !
Acesta îi răspunde:
- Eu nu sunt neamţ, eu sunt rus…
Mai întâlneşte o persoană şi spune din nou:
- Mulţumesc pentru minunata Germanie care m-a primit în sânul ei şi m-a adoptat! 
Cel interpelat ridică din umeri şi zice:
- Eu nu sunt german, sunt român.
- Domnule, dar unde sunt toţi nemţii ăştia?!
Românul se uită la ceas şi spune:
- Probabil, la muncă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştii o glumă bună pe aceeaşi temă?